Muutama päivä on taas mennyt.  Olen nainen jonka perus-sairaus on reuma. Reuma on pesitynyt minuun jo vuosia sitten ja muuta laikkauskin on tehty. Kuten moni tietää reuma elää omiaan kysymättä lupaa.
Nyt minun reumani on päättänyt taasen kiusata minua. Jalkani ovat niin kipeät, että sulho ( kyynärsauva ) on pitänyt ottaa kaveriksi. Onneksi on pari vp:tä ja ensi viikko on lomaa. Koitan jotenkin pärjätä tämän loppuviikon töissä.
Aamulla muutin kaikki vaapapäivä suunitelmani => siivous,pyykkäys ym. kotiaskare jää. Olen sen verrran tulut sinuksi " kultani " kanssa, kun kiusaat en tee mitään ylimääräistä. Olen ja ehkä olen alakuloine ja syön vähän jäätelöä. Ennen en osanut tehdä tätä, vaan tein kaikkea mahdollista mitä kotiäiti tekee, siis en osanut levätä. Onhan minulla apureita talo täynnä, mutta kun pitää vielä tässä iässä ole se minä itte. ( naurettavaa ).
En ole vielä tähän mennessä pivää kokenut kamalan huonoa itsetuntoa. mutta katsotaan myöhemmin kun kivut helpottaa, toivottavasti niin käy, mltä sitten tuntuu.
Eli mieleni on hiukan maassa, mutta nyt annan sen olla.....